Naam:
Foto’s:
130
Video’s:

Over mij

Al jaren droom ik over de Camino lopen, maar om verschillende redenen zat het er niet in en dat was ook niet erg. Een paar jaar geleden verslechterde mijn gezondheid zodanig dat ik dacht: over de Camino hoef ik niet meer na te denken. Maar nu gaat het zo goed met me dat ik als pelgrim uit dankbaarheid heel graag deze uitdaging aanga! ik hoop op mooie ontmoetingen en ik zal ongetwijfeld mezelf ook tegenkomen!

Over mijn reis

Donderdag 12 juli brengt Jennifer me naar het Centraal Station in Antwerpen. ik vertrek om 10.30 uur met de Thalys naar Parijs. Wim, een goede vriend van mij gaat mee. We zouden eigenlijk met 3en gaan, maar Wim zijn vriendin kan niet mee. Daarom vliegt hij na een week terug. Vanuit Parijs gaan we met de TGV naar Bayonne. Daar overnachten we in een hotel en de volgende ochtend gaan we met een boemeltje naar St. Jean Pied de Port. Daar blijven we die dag en de dag erna gaat het echt beginnen: de Pyreneeen over! Als Wim naar huis gaat, ga ik alleen verder, maar ik zal nooit echt alleen zijn als ik dat niet wil, denk ik. Het is midden in de zomer en vast heel druk op de Camino! Ik wil graag als pelgrim lopen naar Santiago de Compostela en dat is zo'n 800 km. Ik ben heel benieuwd wat de camino me zal brengen, ik heb er heel veel zin in!! Hoe lang ik er over doe weet ik niet, ik zie het wel.Ik hoop jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen!

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Israël, Italië, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zwitserland.